جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

معرفی برند ناسیونال

امداد آی.پی نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران

معرفی برند ناسیونال

۱۳۷ بازديد

در سال ۱۳۵۱ شرکت ماتسوشیتا که در زمینه لوازم الکترونیکی که در کشور ژاپن فعالیت میکند با کشور ایران وارد فعالیت و معامله لوازم الکترونیکی شد . این شرکت در شهر اصفهان کار خود را آغاز کرد.

عمده فعالیت این شرکت تولید لوازم خانگی است که در زمینه فعالیت های تولیدی لوازم های خانگی کوچک میتوان اشاره کرد . این شرکت با ادغام کشور ایران برندی به نام ناسیونال را پایه گذاری کرد . کلیه محصولات کارخانه ناسیونال دارای گواهینامه مدیریتی و استاندارد های ایمنی هستند . از جمله مواردی که به تولید این کارخانه در سطح بازار میتوان اشاره کرد به : چرخ گوشت ، پلوپز ، آب میوه گیری ، جاروبرقی ، و.....میتوان اشاره نمود . در سال ۱۹۸۳ این شرکت نام تجاری خود را از ناسیونال به پاناسونیک تغییر داد شعار شرکت : برای رشد خلاقانه در بازار های جهانی ایده هایی برا ی زندگی است که با داشتن نیروها ی خلاق و کار آمد بتواند به تولید بیشتر این محصولات قدم بردارد تعمیر جاروبرقی ناسیونال در تهران خدمات تعمیر جاروبرقی ناسیونال در تهران به شرح زیر است:

بروز مشکلات و ایرادات در جاروبرقی خود را می توانید با نمایندگی های موجود در شهر تهران در میان بگذارید. هوم خانه نمایندگی تعمیرات جارو برقی ناسیونال می باشد که دارای شعب فراوانی در سطح شهر تهران است. فراوانی شعب این شرکت در تهران باعث شده که دسترسی به این شعب سریع و تعمیر جاروبرقی ناسیونال در تهران راحت شود. برای دسترسی به این شعب می توانید با مراجعه به سایت این شرکت از خدمات آنها استفاده کنید. در صورت گزارش مشکل خود در سایت، متخصصان این شرکت در اسرع وقت با شما تماس گرفته و آدرس شما را جهت تعمیر دریافت می کنند.
لینک منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.