چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

بهترین زمان اتومات کردن کمپرسور یخچال آرامش

امداد آی.پی نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران

بهترین زمان اتومات کردن کمپرسور یخچال آرامش

۳۰ بازديد

یخچال از لوازم خانگی بسیار با اهمیت محسوب می شود که امروزه تقریبا در تمام خانه مورد استفاده قرار می گیرد. مردم برای حفظ و نگهداری از مواد غذایی خود برای مدت طولانی از یخچال استفاده می کنند. امروزه در بازار ایران برندهای مختلفی از لوازم خانگی یافت می شود که یکی از آن ها برند آرامش می باشد. یخچال ایرانی آرامش دارای کیفیت و قیمت بسیار مناسبی بوده و به همین دلیل توجه بیشتر مردم به آن جلب شده است. یکی از دغدغه های کاربران درباره این یخچال این است که بهترین زمان اتومات کردن کمپرسور یخچال آرامش چیست؟ ما در این مقاله قصد داریم به توضیح این موضوع بپردازیم. با ما همراه باشید.

  1. زمان اتومات کردن کمپرسور یخچال آرامش
  2. بهترین زمان اتومات کردن کمپرسور یخچال آرامش چیست؟
  3. تشخیص بهترین زمان اتومات کردن کمپرسور یخچال آرامش؛ ترموستات

 

زمان اتومات کردن کمپرسور یخچال آرامش

پیش از آن که به توضیح موضوع بهترین زمان اتومات کردن کمپرسور یخچال آرامش بپردازیم باید توضیحاتی را درباره کمپرسور ارائه دهیم. کمپرسور یکی از قطعات بسیار مهم در یخچال می باشد که بسیاری از کارشناسان آن را قلب یخچال می نامند. این قطعه مهم ترین وظیفه یخچال یعنی ایجاد سرمایش را دوش می کشد. کمپرسور از میلنگ، پیستون ها و سوپاپ ها تشکیل شده است که به صورت زیر عمل می کنند:

  • زمانی که کمپرسور شروع به کار می کند میلنگ حرکت دورانی خود را آغاز می کند.
  • سپس این حرکت دورانی باعث بالا و پایین شدن پیستون ها می شوند.
  • همراه با حرکت پیستون ها سوپاپ ها باز و بسته شده و گاز در لوله های یخچال به حرکت در می آید.
  • این فرآیند باعث ایجاد سرمایش در یخچال می شود.

 حتما بخوانید: نحوه تست کمپرسور یخچال

بهترین زمان اتومات کردن کمپرسور یخچال آرامش چیست؟

همانطور که گفته شد کمپرسور باعث ایجاد سرمایش در یخچال می شود اما نکته قابل توجه درباره این فرآیند این است که کمپرسور نباید به صورت یکسره کار کند. زمانی که سرمایش یخچال به حد لازم می رسد کمپرسور متوقف شده و به اصطلاح یخچال اتومات می کند. بهترین زمان اتومات کردن کمپرسور یخچال آرامش هر 30 دقیقه یکبار می باشد. یخچال آرامش در صورت سالم بودن قطعات باید هر 30 دقیقه به مدت 15 دقیقه اتومات کند. در صورتی که یخچال شما به این صورت عمل نمی کند باید به بررسی ترموستات آن بپردازید. در ادامه به توضیح بیشتر درباره این قطعه خواهیم پرداخت.

 

تشخیص بهترین زمان اتومات کردن کمپرسور یخچال آرامش؛ ترموستات

با توجه به مطالبی که گفته شد شاید برای شما این سوال به وجود آید که یخچال آرامش چگونه بهترین زمان اتومات کردن کمپرسور را تشخیص می دهد. در پاسخ به این سوال باید گفت ترموستات وظیفه دارد تا بهترین زمان اتومات کردن کمپرسور یخچال آرامش را تشخیص دهد. ترموستات یکی از قطعات بسیار مهم در یخچال می باشد که وظیفه تشخیص دمای درون یخچال را به عهده دارد. این قطعه به کمک سنسورهایی دمای درون یخچال را تشخیص داده و در صورت کاهش سرمایش دستور کار کردن کمپرسور را صادر می کند. در صورتی که این قطعه دچار خرابی شود اتومات یخچال نیز با مشکل مواجه خواهد شد. برای برطرف کردن این مشکل بهتر است از متخصصین در این زمینه کمک بگیرید.

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.