جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

نکات مهم انتخاب یخچال فریزر

امداد آی.پی نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران

نکات مهم انتخاب یخچال فریزر

۱۴۴ بازديد

جهت انتخاب یک یخچال فریزر فقط کافیست به چند نکته کوچک اما کاربردی و مهم دقت کنید. الزاما مدلی که تمامی امکانات زیر را داشته باشد، بهترین مدل یخچال فریزر نیست؛ اما هر چه این قابلیت‌ها در مدلی که متناسب با بودجه‌تان انتخاب می‌کنید بیشتر باشد انتخاب کاربردی‌تری خواهد بود.

نمایشگر و آلارم

 

قرار گرفتن نمایشگر دیجیتالی روی بدنه نه تنها جلوه بهتری به یخچال فریزر می‌دهد بلکه با یک نگاه به آن می‌توانید هر نوع اشکالی در سیستم خنک کنندگی یا موتور را تشخیص دهید. نمایشگرهای LED نسبت به نمایشگرهای LCD تفاوت چندانی در ظاهر ندارند اما قیمتشان بالاتر است.

 

 

کنترل سرمایه برفک زدایی و تصفیه هوا

 

برفک زدایی اتوماتیک یکی از مهمترین قابلیت‌های یخچال فریزر به حساب می‌آید؛ چون نه تنها زحمت شما را کم می‌کند بلکه مصرف برق دستگاه را هم پایین می‌آورد. هر چه تعداد سیستم‌های خنک کنندگی بالاتر باشد کیفیت خنک کنندگی بالاتر می‌رود و البته تاثیر مستقیمی روی قیمت یخچال فریزر خواهد داشت.

 

استفاده از کربن در بدنه و لاستیک دور درب ضدباکتری، باعث می‌شود مواد غذایی ماندگاری بیشتری داشته باشد و البته بوی مواد غذایی درون محفظه یخچال یا فریزر پخش نشود.

 

 

محفظه صفر درجه و بار خانگی

 

این امکانات تقریبا امکانات اضافه و غیرضروری به حساب می‌آید. هر چند بارخانگی کمک می‌کند تا طول عمر یخچال بالاتر برود اما محفظه صفر درجه تنها برای مواد غذایی تازه کاربرد دارد. اگر عادت به خرید روزانه دارید حتما به داشتن محفظه صفر درجه در مدل انتخابی‌تان دقت کنید.

 

 

برچسب انرژی

 

در بین یخچال‌های موجود در بازار ایران چه مدل‌های تولید داخلی و چه مدل‌های وارداتی می‌توانید مدل‌هایی در رده مصرف انرژی A پیدا کنید. اما برچسب مصرف انرژی +A را تنها در مدل‌های وارداتی می‌بینید. این برچسب هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ میران به صرفه و اقتصادی بودن یخچال اهمیت زیادی دارد.

چه ظرفیتی مناسب شماست؟

 

تعداد محدودی از خریداران قبل از خرید می‌دانند چه مدلی با چه ظرفیتی مناسبشان است. در حالی که انتخاب ظرفیت مناسب شاید سخت‌ترین و مهم‌ترین بخش خرید یخچال فریزر به حساب بیاید. به طور معمول برای یک خانواده دو نفره یخچالی با ظرفیت 160 تا 200 لیتر کفایت می‌کند اما برای خانواده‌های پرجمعیت بهتر است سراغ مدل‌های 500 تا 700 لیتری بروید که شامل مدل‌های ساید بای ساید و دوقلو می‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.