جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

بررسی مشکل نشتی آب از یخچال فریزر

امداد آی.پی نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران

بررسی مشکل نشتی آب از یخچال فریزر

۱۸۱ بازديد

حل مشکل نشتی آب از پشت یخچال فریزر

نشت آب از پشت یخچال فریزر بیشتر نشان دهنده این میباشد که شیر آب یا لوله آب نشتی دارد. جهت حل این مشکل، یخچال فریزررا از برق بکشید و لوله آبی که از دیوار به یخچال می آید را بررسی کنید. همچنین لوله آبی را که از زیر یخچال فریزر عبور می‌کند و به پشت یخچال می‌رسد را هم بررسی فرمایید.

 

شاید پیچ باز و بسته کردن شیر آب هم چکه کند. یکی دیگر از مناطق محتمل نشتی می تواند شیری باشد که آب ورودی یخ ساز و آب سردکن را باز می کند. در صورتی که بر روی لوله آب فیلتر نصب کرده اید، مطمئن شوید تمام اتصالات آن محکم باشند.

بیشتر: تعمیرات یخچال فریزر یخساران

 

 

همه لوله های جریان آب را چک کنید و اطمینان حاصل کنید هیچ کدام سوراخ نشده باشند. همچنین مطمئن شوید که لوله آب از جایش در نرفته باشد. اگر متوجه شدید لوله ها سوراخ شده اند، آنها را تعویض نمایید.

 

حل مشکل نشتی آب از داخل یخچال فریزر

نشت آب از داخل یخچال فریزر معمولا نشان می دهد که لوله تخلیه از یخ زدا که داخل یخچال قرار گرفته، مسدود شده است. اکثر خروجی های لوله های تخلیه پشت کشوهای داخلی یخچال قرار دارند. کشوها را خارج کنید و خروجی لوله تخلیه را پیدا کنید.

 

سپس سعی کنید با کمک یک آینه داخل قسمت بالایی خروجی تخلیه را نگاه کنید. به دنبال گرفتگی لوله باشید. اگر هیچ چیز پیدا نشد، سر دیگر لوله تخلیه را درآورید تا بتوانید داخل لوله آب گرم ریخته و گرفتگی آن را از بین ببرید.

 

با اینکار باید هر نوع آشغالی که ممکن است لوله را مسدود کرده باشد خارج کنید. همچنین می توانید از یک سیم ضخیم برای اینکار استفاده کنید. هنگامی که گرفتگی از بین رفت، همه چیز را دوباره سرجای خود نصب کنید و هرچند وقت یکبار بررسی کنید که باز هم نشتی وجود دارد یا خیر.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.